SİPARİŞ SÜRECİ

  • Hafta sonu oluşturulan siparişlerin işlemleri Pazartesi günü işleme alınmaya başlar.
  • Siparişler hafta içi her gün ( Pazatesi- Cuma) günü 11:00’den önce kargoya verilir. ( Resmi tatiller dışında)
  • Tüm alımlar işlemden önce banka onayına tabidir. Sadece yetkili alımlar işleme koyulur ve gönderilir.

SİPARİŞ KOŞULLARI

Sipariş takip sayfasından mevcut siparişlerinizin durumunu kontrol edebilirsiniz. Sipariş Takibi sayfasına tıkladığınızda, e-posta adresinizi ve şifrenizi girmelisiniz. Sipariş özet sayfası mevcut ve geçmiş siparişlerinizle ilgili bilgileri sağlar. Siparişiniz kargoya verildikten sonra sipariş takip numaranızı görebileceksiniz.

SİPARİŞ İPTALİ

Çeşitli nedenlerden dolayı bazı siparişler sistem tarafından iptal edilebilir. Bu nedenler:

  • Siparişi içeren ürünün uzun süredir stoğunun bulunmaması
  • Ödeme bilgilerindeki uyuşmazlıklar
  • Teslimat adresinin sağlanaması
  • Kopyalanmış siparişler
  • Müşteri talebiyle siparişin iptal edilmesi

Eğer siparişiniz iptal edilirse, iptal edilme nedeniyle ilgili bir e-posta alırsınız. İptal edilmiş bir sipariş için herhangi bir fatura almazsınız. Yeni bir sipariş oluşturmak ve iptal olan siparişinizle ilgili sorularınızı iletmek isterseniz, lütfen bizimle 0850 250 1791 nolu numaradan veya musterihizmetleri@aveda.com.tr e-posta adresinden iletişime geçebilirsiniz.