Online İade Talimatları
1. AVEDA ONLINE'dan alınan bir ürüne ait herhangi bir kusur bulunan veya ürün paketinin açılmadığı iadeleri kabul edebiliyoruz. Yanlızca müşteri hizmetleri tarafından onaylanan iadeler kabul edilir. İadeniz onaylandıktan sonra lütfen düzgün bir şekilde paketleyip iade adresimize faturanız ile birlikte kargolayın. Fatura olmayan iadeler kabul edilmeyecektir.

2. İade ürünleri müşteri hizmetleri tarafından belirtilen kargo şirketine teslim ediniz. Başka bir kargo şirketi ile gelen iadeler teslim alınmamaktadır.

Aveda Online
İade Departmanı
"Arvato Lojistik - Orhanlı Orta Mah. Atayolu Cad.
Öztaş Sok No:4/1 F Blok Depo Tuzla / İstanbul"


Güvenliğinizi ve hızlı teslimatı sağlamak için iadenizi Yurtiçi Kargo veya sigortalı paket postası ile göndermenizi öneririz. Üzgünüz; kargo iade ücreti yeniden ödenemez. Hasarlı ürün olması durumunda lütfen Hasarlı Ürünler kısmına bakınız.

İadeleriniz gelişinden kısa bir süre sonra işleme alınır.
Lütfen not edin: Sadece Aveda Online'da sipariş verilen ürünler iade için geri gönderilir. İadelerle ilgili herhangi bir sorunuz için lütfen bize 0216 217 1799 numaralı telefonla ulaşın veya Adresine e-posta gönderin.



Hasarlı ürün
Siparişiniz ulaştığında lütfen kargolama sırasında oluşabilecek herhangi bir hasara karşı karton kutu olmasına dikkat edin. Kargolama sırasında paketleme yaparken karton kutu olmasına rağmen, kargolarınızından biri veya birkaçında hasar varsa lütfen kargoyu teslim almayın ve müşteri hizmetleri ile iletişime geçin. Hasarlı teslim alınan kargolardan AVEDA ONLINE sorumlu değildir.

Daha hızlı bir hizmetten yararlanmak için lütfen e-posta adresiniz ve telefon numaranızla beraber sipariş numaranızı da yanınızda bulundurun. Hızlı çözüme ulaşmak için lütfen kargo kutusunu, paketlenmiş malzemeleri ve hasarlı ürünleri kuryenin kontrol etmesi için koruyun.