ÖN BİLGİLENDİRME FORMU


1. TARAFLAR

1.1. SATICI


Unvan

:

Elca Kozmetik Limited Şirketi

Ticaret Sicil Numarası

:

İstanbul Ticaret Sicili/ 584926

MERSIS Numarası

:

0331047250300019

Vergi Numarası

:

3310472503

Adresi

:

Levazım Mahallesi, Koru Sokak, Zorlu Center, Kat:T1 No:2 161-169 PK:34340 Beşiktaş/ Turkey

Telefon

:

0850 250 1791

Faks

:

 

E-posta

:

musterihizmetleri@aveda.com.tr


1.2. ALICI


Adı Soyadı /Unvanı

:

 

Adresi

:

 

Telefon

:

 

E-posta

:

 



2. ÜRÜN BİLGİSİ


2.1. Ürün
Ürünün cinsi, miktarı, modeli, satış bedeli (vergiler dahil) aşağıda belirtilmiş olup, bu bilgiler Alıcı tarafından kabul edilmiştir.


Ürün Kodu

Ürün Adı

Adet

Satış Fiyatı (KDV Dahil)

Taksitli/

Peşin

Taksitli Satış Fiyatı (KDV Dahil)

 

 

 

 

 

 


2.2. Ödeme ve Teslimat Şekli


Satış Fiyatı

:

 

Kargo Ücreti

:

 

Toplam Tutar

:

 

Ödeme Şekli

:

 

Teslimat Adresi

:

 

Fatura Adresi

:

 


3. SATIŞA İLİŞKİN HÜKÜM VE ŞARTLAR


3.1. Genel Hükümler


Web Sitesi’nin kullanılması nedeniyle, tüketicilere ilave bir maliyet yüklenmemektedir.


3.2. Ürünler


3.2.1. Ürünlere ilişkin bilgiler Web Sitesi’nde mevcut olup, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunu uyarınca sağlanmıştır.


3.2.2. Web Sitesi’nde görünen ürünlerin tüm detaylarının, tariflerinin, resimlerinin, söz konusu bilgilerin sisteme girildikleri esnada doğru olmaları sağlamak için tüm makul çabayı göstereceğiz; ancak, tabi olunan hukuk tarafından müsaade edildiği ölçüde, söz konusu ürün detayları, tarifleri ve resimlerinin doğru, tam, güvenilir, güncel ve hatasız olduklarını garanti etmemekteyiz.

3.3. Fiyatlar


3.3.1. Web Sitesi aracılığıyla mevcut olan ürünlere ilişkin olarak belirtilen tüm fiyatlar, güncel oranlardaki KDV dahil fiyatlar olup Türk Lirası cinsinden ifade edilmektedirler.


3.4. Siparişin Verilmesi


3.4.1. Siparişin verilmesinin ardından 24 saat içerisinde bir sipariş teyidi gelmediği takdirde, müşteri destek için 0850 250 1791 numaralı telefondan bizimle irtibat kurabilir.


3.4.2. Müşterilerin sipariş verirken herhangi bir soru veya endişelerinin olması veya daha önce verilen bir sipariş hakkında bilgi almak istemeleri halinde, 0850 250 1791 numaralı telefondan veya musterihizmetleri@aveda.com.tr adresinden e-posta ile bizimle irtibata geçebilirler. En hızlı hizmet için müşterilerin sipariş numaralarını hazır bulundurmaları tavsiye edilir.


3.5. Ödeme Seçenekleri


3.5.1. Müşteriler, ürünleri kredi kartı ile ödeyebilirler. Ödeme için aşağıdaki kartlar kabul edilir:

  • Visa
  • MasterCard

3.5.2. Türkiye dışında fatura adresine sahip kredi kartlarını kabul etmiyoruz.


3.5.3. Müşteriler, nakliyat yapılıncaya kadar herhangi bir ürün için ücretlendirilmeyeceklerdir.


3.5.4. Müşteri’nin güvenliği açısından, müşterinin fatura adı ve adresinin ödeme için kullanılan kredi kartınınkiler ile uyuşması gerekmektedir. Bu kriterlere uymayan herhangi bir siparişi iptal etme hakkımızı saklı tutuyoruz.


3.5.5. Tüm kredi kartı sahipleri doğrulama kontrollerine ve kredi kartını ihraç eden kuruluş tarafından izne tabi olacaklardır. Müşterinin kredi kartını ihraç eden kuruluşun herhangi bir sebeple ister ödemeden önce ister ödemeden sonra tarafımıza ödeme yapılmasına izin vermeyi reddetmesi halinde, herhangi bir gecikme veya teslimat yapılamaması durumundan sorumlu olmayacağız.


3.6. Sipariş ile ilgili Sorular


3.6.1. Genel olarak ürünler siparişin alınmasının ardından birkaç gün içerisinde nakliye edilirler. Müşteriler, nakliye ile ilgili herhangi bir bilgi 0850 250 1791 numaralı telefondan veya musterihizmetleri@aveda.com.tr adresinden e-posta ile bizlerle irtibat kurabilirler.


3.6.2. Müşteriler, bir Aveda Hesabı ile en yakın tarihli siparişlerinin durumunu, Hesabım alanındaki Sipariş Durumu sayfasını ziyaret ederek kontrol edebilirler. Bu, müşterilerin siparişlerine ilişkin en güncel bilgiye ulaşmanın en kolay ve hızlı yoludur.


3.6.3. Müşteriler, Sipariş Durumu sayfasına tıkladıklarında, kendilerinden e-posta adresleri ve parolaları ile giriş yapmaları istenecektir. Sipariş özeti sayfası, müşteriye, mevcut ve geçmişteki siparişleri ile ilgili detaylı bilgi verecektir. Bir siparişin nakliyatının yapılmasının ardından, varsa, ilgili izleme numarası, görülecektir. Müşteriler, siparişin teslimat durumunu, Sipariş Durumu başlığı altındaki “Gönderildi” butonuna tıklayarak kuryemiz ile de izleyebilirler. Bazı kuryelerin izleme bilgileri siparişin nakliye edilmesinin ardından 24 mesai saatine kadar mevcut olmayabilir.


3.6.4. Ara sıra siparişler veya siparişlerin bir kısmı sistemimiz tarafından muhtelif sebeplerle iptal edilir. Bu sebeplerden bazıları şunlardır:

  • Sipariş kalem(ler)inin mevcut olmaması
  • Ödeme bilgilerinin işlenmesindeki imkansızlık
  • Verilen adrese teslimat yapılamaması
  • Çifte sipariş verilmiş olması
  • Müşterinin talebi üzerine iptal


3.6.5. Bir siparişin iptal edilmesi durumunda, müşteri, iptalin sebeplerinin açıklandığı bir e-posta alacaktır. Müşterilerden iptal edilen herhangi bir sipariş için ücret alınmayacaktır. Müşteri, yeni bir sipariş vermek istemesi veya iptal edilen sipariş ile ilgili herhangi bir sorusu olması halinde, 0850 250 1791 numaralı telefondan veya musterihizmetleri@aveda.com.tr adresinden e-posta ile bizlerle irtibat kurabilir.


3.7. Teslimat


3.7.1. Siparişler yalnızca hafta içi günlerde işleme alınır ve teslim edilir (resmi tatiller hariç, Pazartesi ila Cuma günleri). Cumartesi ve Pazar günleri verilen siparişler bir sonraki iş gününde işleme alınacaktır.


3.7.2. Posta Kutusu adreslerine sipariş gönderemiyoruz.


3.7.3. Nakliye ücretleri müşteri tarafından karşılanacak olup, bunlar sipariş formunda ve teslimat makbuzunda ayrıca gösterilirler. Web Sitesi’nde gösterebileceğimiz belirli bir tutar üzerindeki satın alımlar için nakliye ücreti alınmayacaktır.


3.7.4. Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 48. maddesi doğrultusunda, müşteriye, geçici mevcut olmama durumu da dahil sipariş edilen ürünlerin mevcut olmadığını e-posta ile bildirim de dahil bir bildirimde bulunmadığımız takdirde, ürünler, müşteri tarafından siparişin verildiği günü takip eden günden itibaren 30 (otuz) gün içerisinde teslim edilecektir.


4. Cayma Hakkı

4.1. Kendimizi, müşterilerimize mevcut olan en iyi kozmetik ürünlerini sunmaya adamış bir şirketiz. Müşteri, bizden aldığı ürünün beklentilerini karşılamadığını hissetmesi durumunda, ürünlerin alındığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde ürün paketinin açılmaması halinde ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkını haiz olacaktır.


4.2. Müşterinin cayma hakkını kullanma niyeti tarafımıza, müşterinin sipariş numarası ve iade edilecek ürünlerin tarihi de dahil olmak üzere müşterinin sipariş detayları ile birlikte musterihizmetleri@aveda.com.tr adresinden e-posta ile bildirilebilir. Müşteri sipariş paketinde, iade sürecinin detayları ile birlikte siparişin detaylarını içeren bir sevk irsaliyesi bulacaktır. Sevk irsaliyesinde sıralanan ürünler teslimattaki ürünlere uymuyorsa, müşteri derhal 0850 250 1791 numaralı telefondan durumu bize bildirecektir.


4.3. Bundan sonra, Müşteri Hizmetleri’miz müşteriye bir izin numarası ve cayma hakkına ilişkin e-posta teyidi düzenleyecektir. Müşteri’nin, izin numarasını Müşteri Hizmetleri ile konuya ilişkin gelecekteki atıflar için saklaması tavsiye edilir.


4.4. Müşterinin herhangi bir sebeple ürünü iade etmesi halinde, ürünlerin tarafımıza iade edilmesine ilişkin masrafları ödemesi gerekmeyecektir.


4.5. Cayma hakkının kullanılmasının ardından, ürünlerin tarafımıza, ancak ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmamış, kullanılmamış ve zarar görmemiş bir halde gönderilmesi koşuluyla ve tüm uygun ve özen ile saklandıkları ve kullanıldıkları müddetçe, ürünlerin fiyatının tamamını, caymanın alınmasının ardından 14 (on dört) gün içerisinde, Müşteri’ye geri ödemeyi taahhüt ederiz. Para iadeleri yalnızca kullanılan asıl kredi kartına yapılabilir. Müşteriye geri ödeme yapılır yapılmaz bir bildirim e-postası göndereceğiz.


4.6. Kargoların kayıtlı bir teslimat hizmeti olan teslim alındığında imza gerektiren Yurtiçi Kargo ile gönderilmesi şiddetçe tavsiye olunur. Sevkiyat sırasında kaybolan ürünlerden sorumlu olamayız.


5. Uyumsuzluk

Ürünlerin, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 8. maddesine uymaması halinde, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 8 ila 12. maddeleri ile düzenlenen yasal garantiler uygulanacaktır. Müşteri, satın alınan ürünlerin, ücretsiz onarım, ayıpsız bir misli ile değiştirme, satış bedelinden indirim veya geri vermeye hazır olarak fiyatın iade edilmesi ile birlikte sözleşmeden dönme seçimlik haklarına haizdir. Müşteri, uyumsuzluğu, söz konusu uyumsuzluğu tespit etmesinin ardından 6 (altı) ay içerisinde tarafımıza bildirmediği takdirde bu haklarından feragat etmiş olur. Uyumsuzluğun, ürünlerin teslimatından itibaren iki yıl içerisinde ortaya çıkması halinde sorumlu tutulacağız. Her halükarda, tarafımızca kötü niyetli olarak gizlenmeye çalışılmayan bir uyumsuzluğu ileri sürme niyetindeki işlemlere ilişkin süre ürünlerin teslimatının ardından 2 yıl sonra kendiliğinden sona erecektir.

v


6. Uygulanacak Hukuk ve Yetkili Mahkeme

6.1. İşbu Hüküm ve Şartlar Türk hukukuna tabi olacaktır.


6.2. İşbu Hüküm ve Şartlar’ın yorumlanması, geçerliliği ve/veya akdedilmesinden kaynaklanan herhangi bir uyuşmazlık, Tüketici Sorunları Hakem Heyeti’nin (Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen parasal sınırlar dahilinde) ve müşteri veya satıcının ikametgahındaki Tüketici Mahkemeleri’nin zorunlu yargılama yetkisine tabi olacaktır.


7. İrtibat Bilgileri

Müşteri, ürünler ve Web Sitesi aracılığıyla satın alma yöntemlerine ilişkin herhangi bir bilgi ve destek için, musterihizmetleri@aveda.com.tr adresinden e-posta ile veya aşağıda belirtilen adresten posta ile bizlerle irtibata geçebilir:


Elca Kozmetik Limited Şirketi
Dikkatine: Müşteri Hizmetleri Departmanı
Levazım Mahallesi, Koru Sokak, Zorlu Center,
Kat:T1 No:2 161-169 PK:34340 Beşiktaş/ Turkey